torsdag 31 mars 2011

So close

Inga bilder än.
Nu finns barnen inte bara i mitt hjärta utan också på en plats nära mitt hjärta! Oh så svårt jag har haft att välja plats. Men oh så jag tror att det blev precis rätt, båda på samma ställe bredvid hjärtat om jag vill.
Det kommer bli mer runt om. Men nu var det detta jag fått i 30-årspresent av barnen. Jag har valt en font och konstruerat om lite bokstäver, därför har det inte blivit exakt "lika" storlek på dem, men upptäcker jag något blir det inga problem att fixa till.

När jag ändå var på gång passade jag på att okynnestatuera mig. Något som jag haft tanke på länge. Något som samlar upp barnens namn samt livet- & frihetentatueringen på benet. Något som dessutom är jag, något som första gången jag fick höra träffade mig som en käftsmäll, som fastnade rätt i mitt hjärta!!
Och som det är nu, är det exakt som det är, jag ♥ Andreas.




...nothing else matters.

1 kommentar:

Helena sa...

Bildbildbild!!!