lördag 12 mars 2011

Lördagstrevligt

Å mitt i Mello tvärsomnade jag visst. Känner dessutom att det kommer bli en gnällig natt från en viss liten herre. Så jag får väl ta å knoppa in när Mello är över. Känner inte riktigt den här helgstämningen som andra verkar ha, fredagsmys & lördagstrevligt och allt vad det heter.

Har varit på 50-årskalas hos Anita, eller iaf i lokalen på Agavägen. Tror det var 3*25-årsfest jag var på där förut..jaja detaljer. Hur som var det roligt att bli bjuden, massa god mat men jag har ff inte riktigt inte landat i det här med att ha koll på två barn så jag kände inte att jag kunde mingelprata vidare värst. Vi gick tidigt, skjutsa Andreas & Jackalin på pokerkväll & sen mamma till bussen. Ja..å nu ligger jag här i sängen å kliar på katten & har lördagstrevligt. I morrn ska det kalasas vidare, 3-årskalas då. Bäst att vara piggelin.

Inga kommentarer: