tisdag 8 mars 2011

Skinny

Wohoo...första dagen under 70! 69,5 till och med. Nu då...vart ska jag hitta motivationen nu?
Fettisdag idag, kanske ska man fira med att trycka i sig en semla så man kan börja om där uppe över 70!
Jag har ju iaf promenerat till rytmiken idag...dock inte hem. Latmasken fick skjuts, mest för att hon skulle få träffa sambon lite idag. Men 5-10 till måste bort...hur ska det gå till?!

Tror att ett Granny Smith varje kväll är grejen. Nästan allt äta-i-onödan-sug är borta. Jag sa nästan.....
Jag kommer iaf aldrig bli nån pinne!

Imorrn ska de åka skridskor på dagis...vi äger inga. Så Ebba får titta på, tror inte det gör nåt, för hon har aldrig åkt. Men man kanske hade kunnat få info lite tidigare så man hade kunnat låna ett par lr så.

6 kommentarer:

Sanna sa...

Vad är Granny Smith???
Kul att det går bra för dig. Klart du ska äta en semla, om det är det du vill. Annars är livet lite tråkigt ;)

Ebba kan få låna Junias skridskor om hon vill!

Kram

Tina sa...

Ebba kan få låna Max skridskor. Han är ledig imorgon. Vi är bara hemma ikväll och imorgonbitti före ni ska till dagis.

Helena sa...

Jag är inte under 70... Gick ju upp igen efter att jag slutade amma - så fortsätt amma tills Vilmer blir 14, så löser det sig nog ;)
Äpplen är tråkiga... Semlor är goda!

Familjen A. sa...

Va duktig du är som går åt rätt håll, har du några tips? Jag går på ngt som heter VDM och ligger nu på -5,5.. Önskar att det gick fortare!

Kramar

Fröken Lovisa sa...

Anna det jag går på heter amning, funkar tydligen fint ;) För jag kan ju inte säga att jag tränar så där mkt som du Anna!!
Men Helena du är ju mkt längre än mig!!

Anonym sa...

...och nästa år är det dax för bandyskola!! ;D //Gissa vem? :P