onsdag 9 mars 2011

Mums

Tog med mig de små till mammas jobb idag. Vi tycker om att vara där. Jag tror att de tycker att det är ok, de flesta iaf, att vi invaderar nån timme ibland. Jag tycker om jobbarkompisarna iaf. Det är mysigt där & jag blir alltid galet trött så fort jag kliver innanför dörren. Idag fick vi tårta!! Kaffe & tårta är inte helt fel. Vi var två nöjda tjejer som gick därifrån.

Jag var så nöjd att jag kom mig för lite avancerad matalgning, sånt som är vardag för andra är svårt för mig. Hur som var det Annas recept på kyckling. Gott tyckte jag iaf!
Hittade ett semelrecept med lemon curd i stället för mandelmassa, låter helt galet gott ju!!! Såg att hon hade cake pops också, det är jag sugen att prova göra också. Å ice pops, nåt till sommarn!!

2 kommentarer:

Familjen A. sa...

Va kul att du provade ett av "mina" recept. =)

Kramar Anna

Helena sa...

Vad är det för recept..?