måndag 21 mars 2011

Jag vill vill vill vill

I natt åker mamma till Teneriffa. Skulle försöka leta på hotellet de ska bo på för att visa Ebba & genast kommer mitt ressug igång. Åhh...det är 4-5 år sedan senast jag var utomlands och det är alldeles alldeles för länge sedan. Eller egentligen har jag kollat resor ett par månader nu, planen är ju att försöka spara ihop till en Thailandsresa nästa vinter. Det känns tufft. Det känns ännu tuffare när resebegäret tar vid!

Häromdagen spårade jag ur och tänkte på alla pengar en Thailandsresa kostar, tänk va vi skulle kunna dela upp det, en 1-veckasresa till solen med barnen & kanske någon storstadssemester för mig & Andreas.
Vi tittade på The Tourist och jag blev sugen på Venedig för det såg ju så mysigt ut, fast helst vill jag till Rom.

Nä nog nu, spara pengar så så får jag försöka se fram emot det även om vi inte har någon bokad resa än!
Jag har som tur är något annat att se fram emot snart.....

1 kommentar:

A sa...

*nyfiken
vad har du för roligt att se fram emot??