lördag 5 mars 2011

Eric vs. Mojje

Vilka bryderier man kan ha när man är 3,5 år. Giftasplaner på höga nivåer. Vi har dissat giftemålet med Mojje och i morse tog hon beslutet att hon nog bor närmare Eric Saade ändå så det får bli han.
Nu: vilken låt de ska ha när det gifter sig. Lyssnar på Mello-skivan och det blev The Playtones så hon valde den låten.
När man frågar henne om saker säger hon alltid: "det känns i min mage som....."
Hon är allt en liten känslig tjej.....

Jaja, det jag skulle komma till är ju hur impad jag är hur hon kan komma ihåg exakt hur scenframträdanden såg ut på Mello. Hör hon låten på Spotify nu så berättar hon allt om hur de såg ut & hur de gjorde. Bra mycket mer uppmärksam än vad man tror...

Jahopp, as we speak: "mamma, jag undrar om Eric Saade har en bild på mig". Va får hon allt ifrån????
Hur ska hon bli när hon blir fjårtis????

Dock vägrar hon säga Melodifestival, det heter Halloweenfestival....

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha sjukt kul med Halloweenfestival och Eric Saades bilder på Ebba. :) /Sandra

Helena sa...

Åh, goding!

Annika sa...

Åh vad söt hon är! Hon för konkurrens ang Saade iaf för Isac tycker att han är "så snygg!". Även om jag tror att han mer syftar på att han vill se ut som honom. Haha, vilken härlig kommentar om Saade har en bild på henne. :)