lördag 12 mars 2011

Fina fina barn

Jo, men jag skulle ju säga att jag har en sån fin dotter. Hon är för det första duktig att ta komplimanger & förstå dem. Det är en bra egenskap, ska jobba för att den ska hålla i sig.

En lika fantastisk egenskap hon har är att ge komplimanger. Svårt att tro att en sån liten tjej som är så konstant uppe i varn och flaxar runt och har sig kan märka små saker. Satt i bilen & hon upptäcker att jag har en ny jacka, som hon inte har en aning om och bara säger där från baksätet "vilken fin jacka du har mamma..." och sen när vi kliver ur "mamma va fint det är när du har klackisar.." Hon påpekade att Andreas var så fin när han klippt sig...
Det är grejer som kommer spontant & det rör i hjärtat!! För jag vet ju att hon är så där omtänksam...

Ja men å så Vilmer då: han blir ju 5 månader i dag!!!! Och varje dag med honom nu är såååå härlig, han är helt fantastisk han mer!!!

2 kommentarer:

Helena sa...

Grattis till Vilmer! Å till er som har så'nna barn :)

Anonym sa...

Vad gulligt!!! Och jag håller med - se till att hon håller i det där för det är då himla svårt att börja med det på vuxna dar när man inte är van... :) Sandra A