fredag 4 mars 2011

Tråkfredagsbloggning

Åh nu är det slut på Andreas ledighet. Nu jobbar han massor igen. Tråkhelg & tråkeftermiddag. Å så är han på tråkfest nästa helg. Nu är det fredagkväll och tråkAndreas är och tränar till 22. Fast egentligen gör det inget, båda kidsen sover, jag har På spåret-tävlat & ser Skavlan. Sen blir det Big brother. Ja, nog blev det så att jag följer det ändå, trodde inte det, men nu när det börjar gå lite enklare med Vilmer och han inte suger all must ur en så kan jag inte låta bli att vara uppe till 23 fast jag inte alls borde. I natt var han verkligen skittråkig & vaknade ett gäng gånger, å natten som kommer lär vi försöka vara lite tysta så A får sova om han ska upp 5.

Vi har haft besök idag. Först kom mormorn & morfarn på spontanbesök, lycka!! Å sen kom Bittan & farfarn på besök efter att ha blivit uppringda av en Ebba som saknade. Jag gillar att vara ensam och i fred men jag älskar verkligen när det är livat här också!!

Jahopp, va ska folk göra i helgen då?
Jag och de små har inte en endaste plan.....risken är ju att Pippi får barnvakta ett tag som dessa dagar när det vart skidor.
Nä...krypa ner på spikmattan en sväng kanske...

1 kommentar:

Helena sa...

Planen för helgen är att kurera oss, men kanske äta lunch på sta'n - vi behöver komma ut lite. Se'n ska vi missa ännu en gång av salsakursen :( Annars blir det en hel del Pippi här oxå, men absolut inga skidor!