tisdag 22 mars 2011

Gaah!

Nä idag vill jag bara börja om.

Natten var usel. Jag är så less så less på att mini inte kan bajsa. När det gått 5 dagar (som det typ alltid gör) tar det rejält på humöret och han blir utmattad & less. Efter 1 på natten börjar det strulas & så fortsätter det. Gaah!!

Morgonen gick bra. Fick dåligt samvete när jag såg att Ebba fått Keso som bäst före-datumet hade gått ut på till frukost. Kom till dagis, allt gick fint. Sen bröt ett minihelvete lös. Först tror jag hon blev blyg & trodde att hon gjort fel, sen kände hon sig nog ensam utan sin K, å så skulle jag gå å så tittade de andra på henne. Hon grinade hysteriskt när jag skulle gå - jag är inte van vid det! Usch va ont det gör i mig! Tur att hon har så fina fröknar!!

Nu ska vi vidare och ge bebis spruta.....oh happy day!!!

Ja men ok då, jag ska iaf få tillbaka lite på skatten, dagens glädjande besked!
Solen skiner, det är fint!
Jag dricker kaffe, det är gott.
Jo men det fanns visst lite positiva detaljer.

2 kommentarer:

Familjen A. sa...

Är lillamannen för liten för laktulos, annars rekomenderar jag det, funkar finfint och är inte beroendeframkallande eller farligt!

Hoppas du får fler saker att glädjas åt under dagen.

Kram Anna

Helena sa...

Jag körde med rumptermometer när det gått för många dagar när Alice var liten. Upptäckte nå'ngång när hon var sjuk att hon alltid bajsade när jag skulle kolla febern. Nu tar vi nästan alltid tempen under armen, så vet inte om det funkar så fortfarande, men då funkade det finfint.