måndag 21 mars 2011

....sola & bada....jo tack.

Nä men är det nån (Emmy du t.ex.) som har nåt bra resmål att tipsa om eller inte tipsa om så hojta till!
Kanske i höst, när skolorna börjat.
Vi trissade varandra lite idag, drömma kan man ju i alla fall! Det är vi värda.

Hoho...va roligt att det var några som blev nyfikna då. Nä, vi får se hur det blir och när och så.

På lördag är det klädbytardag på Kanalkyrkan. Jag bokade ett bord. Det var gratis, man skänker 10% av vinsten till SIDA. Det tyckte jag var en bra deal. Dessutom behöver man inte stå där. Bara lämna & hämta grejerna och så får man pengarna insatta på sitt konto. Så vi får väl se om man får ihop nån krona eller inte, jag hade inte så mycket kläder kvar, har skänkt, sålt & kastat en massa nyligen.

I morrn är det sista babyrytmiken, direkt efter det är det sprutdags för lilleman. Det är faktiskt mest synd om mig. Jag har nog aldrig hållt i något barn när de ger sprutorna, är grymt rädd för det där med att svimma. Men i morrn sover Andreas så jag måste.

Nä nu ska jag göra mig i ordning och invänta BB.

3 kommentarer:

Emmy sa...

Finns mååånga fina ställen :)Vårt bästa familjeställe är helt klart fritidsresors blue village,Naussica Beach på Cypern. Där hade vi de kanonbra!!Men i sommar/höst blir det nog Kreta för oss..funderar på att prova ving, vi som alltid rest med fritidsresor innan...Lycka till!

Emmy sa...

Ska du dit, till Kanalkyrkan? Det är kläbytar på Birgittagården också på lördag, varför har dom de ALLTID samma helg??Jag ska sälja på Birgittagården, där behöver man heller inte stå..Kanske vi ses den här lördan istället då, förra gick vi ju om varann :)

Fröken Lovisa sa...

Har också tittat lite på nån grekisk ö...gillar ju Grekland jag.

Ja man dit & packa upp kläderna kl. 9 & hämta dem kl. 14 så jag blir väl där då.
Vet inte om jag vet vart Birgittagården är, brukar det vara mycket där? Ja, men får se om vi krockar nånstans då ;)