tisdag 1 mars 2011

Ankis matblogg.....mohahaha!

Oh no! Detta kan komma att förvandlas till en matblogg. Ve & fasa!
Det går icke...men om jag får en stund vid datorn senare kanske jag lägger in matlistan. Isf ska man tänka på att vi försökt anpassa den efter hur A jobbar, om han har träning och de dagar Ebba är på dagis blir ju inte lunchen så speciell. Ändras om hela tiden gör den ju å eftersom ingredienserna håller lite olika.
Det är iaf ett försök till variation och nu ska jag försöka motivera mig till att leta lite nya recept!! Annars får experten fixa't!!

Ni känner till att det värsta jag vet är att laga mat va?!?

1 kommentar:

Helena sa...

Jag älskar att söka nya recept! Fast mest kakrecept... Jag letar, dregglar, spar ner & lägger i mappar, MEN lagar aldrig... Sweet chili-kyckling gjorde vi iaf förra veckan. Så ett av alla mina recept kan jag bocka av :) Bakade även 2ggr.