söndag 6 mars 2011

Free your mind

Tänkte på det där om va härligt oförstörd man är när man är 3-4 år. Självklart är det fullt möjligt att Eric Saade kan ha en bild på Ebba Sundberg. Varför inte liksom?

När man sen blir fjortis, eller i alla fall som jag var, så tänker man på nåt sätt att kanske kanske blir han kär i mig. Kanske, om han bara ser mig när jag är på den där konserten. Väggarna fulla av affischer på snygga killar, det finns alltid en snygg kille i varje band, det KAN finnas en snygg kille om man följer med mamma till Valbo....alltid med hopp om något.

När man är 30 har man vänt detta till att förakta alla unga snygga tjejer. Alla snygga tjejer med alla kroppsdelar som sitter minst en cm högre upp än alla mina kroppsdelar. Blä! Kändiskarlarna har man för längesen givit upp hoppet om.

Nä, jag tror jag ska börja fundera om inte Johnny Depp kanske ändå sitter där med en liten bild på mig i plånboken som han plockar fram då och då.....va tror ni?

1 kommentar:

Anonym sa...

hehehehe.. precis så där var det ju.. hmmm eller är, kanske man ska säga!?/Angelica