tisdag 8 mars 2011

Gräddmaja


Yes! Äpplet vann kampen!
Bilderna är googlade och tjuvade från swea.org & orangepippin.com

Men ärligt talat, verkar jag vara en sån där tokbantare osv...nä! Hemligheten till att jag inte ätit någon semla beror mest på att jag inte hade någon tillgänglig. Samt att jag faktiskt inte är så förtjust i semlor. Det jag gillar är grädden. Jag är tvärtemot de flesta på den punkten. Om det hade varit...ja något man gör...så hade jag lätt kunna köpa grädde och vispa & äta rätt av. Eller med nåt till. Tycker det är såååå gott! Förresten tycker jag vi kan byta ut semlan mot chokladbollar, då skulle jag äta av bara katten!!

Ja! Å så måste jag tacka Tina & Sanna för att ni erbjuder oss att låna, verkligen verkligen jättegulligt att ens komma sig för att erbjuda!!!! Såg det sent nu, och jag tror att mitt lilltroll känner att det är ok att åka skridskor på sina skor. 

Nu har jag bättrat på fettreserverna med några godisbitar & en liten kaka!!

1 kommentar:

Tina sa...

Det är bara att komma förbi om du ångrar dig, än hinner du. :-)