måndag 28 mars 2011

Äntligen ska jag få å

Förresten, vi har fått en bröllopsinbjudan!! Som jag tjatat & tjatat i år på att någon vän ska gifta sig. Helena, hon ställer upp hon! Haha...eller ja, jag är tacksam för att vi är bjudna, så kanske jag ska säga!

Jag har varit på tre bröllop. Ett när min fritidsfröken gifte sig, alltså i lågstadiet. När mamma & pappa gifte sig i hemlighet men då var det bara vi, och fy skäms på mig men jag vet inte alls när det var, typ lågstadiet också? Och när min faster gifte sig, då hade jag vattkoppor och fick sitta längst bak i kyrkan & åka direkt hem sen.

Den här gången ska jag minsann få delta lite bättre & fälla en tår eller två....

Nu åter till Mamma byter bo. Intressant hur folk är. Vissa tycker visst inte att barn ska få vara barn.

1 kommentar:

Helena sa...

Ja, men det är väl klart att man ställer upp! Allt för din skull vettu ;)