onsdag 16 mars 2011

Hemma

Idag har vi en hemmadag Vilmer och jag. Har varit iväg på så mycket så nu måste vi vara lite hemma. Har lyckats med lite småsaker faktiskt. På dagens HomeRoutine-agenda står att byta sängkläder & vädra täcken..så det ska vi nog göra nu. Äta lite morot först kanske. Idag bör jag städa en låda, Angelica påpekade lådstädandet igår och det gick mycket bättre för henne än för mig! Tänkte Tradera lite, men jag vet inte om jag orkar. På lördag funderar jag & Vilmer på att åka på klädbytardag i Storvik. Fast det är väl risk att de redan hunnit shoppat upp allt bra av varandra, så äre alltid!!

4 kommentarer:

Familjen A. sa...

Åhh ja kom till Storvik och shoppa. =) Kramar

Emmy sa...

Ja kom dit så jag får träffa er :)

Helena sa...

Jag tänkte oxå åka på Klädbytardagar i Storvik - nu är jag ju frisk! :)

Annika sa...

Du har otroligt fina barn! (Precis som att du inte visste det själv) Men de är verkligen så otroligt söta!