lördag 2 april 2011

Vad göra?!

Nä men jag hade ju krävt finväder! Det regnar ju...
Vad ska vi hitt på nu då..pappan sover och vi var inne nog igår.
Innedag igår, visserligen regn + att jag hade strumpor- & skorförbud.
Barnens farfar kom på spontanbesök på em, uppskattas!!!
Sen kom fam. soon-to-be-Alsenlid! Wihooo! Fick vi leka allihopa. Till och med Vilmer blev på bättre humör, han var inge pigg igår då andra tanden tittade fram.

Annars tittar vi på resor & gör inget annat. Jag hittade den perfekta drömresan inatt....i drömmen *suck*. Min lördagkväll när A är och jobbar kommer väl gå åt till det. Jag har verkligen inget annat att göra när jag är ensam och det är skrutt på tv:n. Men det är ikväll det.....dag först!

Önskar att allt öppnade kl. 9 i stället för 10. Har man småbarn är man oftast redo att göra nåt den här tiden!!

2 kommentarer:

T sa...

Är det till Thailand ni vill? Vad är det ni tittar på? Du fick mitt meddelande om hur vi resonerade, va? Vi skulle oxå vilja igen nästa vinter och jag gör som du, tittar och tittar, och spånar och spånar, men det kostar ju och det är mycket som ska stämma...
Kramen!

Anki sa...

Ja, jag har ditt mail & jag hade massor med frågor. Men det känns nu som att ekonomin har satt stopp för den resan så nu tittar vi på nåt lite kortare i aug när A har semester. Lite tråkigt för jag hade viljat klämma Thailand medan Vilmer åker gratis & jag är föräldraledig...