söndag 24 april 2011

Två bröllop & en utlandsresa

I morse var jag ut och sprang igen. Samma runda. Samma motivation. Fick håll. Eller ont, jag har ff ont så jag vet inte riktigt om det var håll. Fick gå i två omgångar. + 1 min. Men nöjd för det är jag!! Lite situps också så.

Det är ju så här att jag måste! Magen ser helt bedrövlig ut efter den här grav. Inte alls som förra gången. Ingen spänst. Till 13 juli måste jag fått lite ordning på det hela, då drar vi till Turkiet & Side! Och det lär väl inte finnas nån vass att gömma gammgäddan i? Nä!
Dessutom ska jag visa mig bredvid vältränade fina Angelica. Hohohaha! Hon kommer förmodligen vara i topptrim då hon har en klänning att passa i!!
Ja, nä men hur som!! Jag är taggad, åh så kul det ska bli, all inclusive. Bara komma iväg!! Var ju 5 år sen vi var ut och flög senast! Thailand får bli skjutet i framtiden lite grann...blev alldeles för dyrt för oss som det är nu tyvärr. Men just nu är jag bara glad för att vi ska åka! Å att Ebbis (eh ja, jag också!) får en kompis med hela veckan, hur kul som helst!

För att fortsätta på träningsmotivationen är vi bjudna på TVÅ bröllop, två helger i rad i sommar. Å då måste man ju ha nåt fint att ha på sig! Oh blir ju dyrt de här...för man kan väl inte ha samma kläder, eller ja, de lär inte va samma folk förstås. Skulle väl va om prällen känner igen en då...men han/hon har nog samma kläder å.
Hur som helst, hur kul är inte det då!! Som jag tjatat på mina vänner att de ska gifta sig!!

5 kommentarer:

Helena sa...

Åh, så det är bokat med resa :)
För min del får du gärna komma i nå'n gammal trasa på bröllopet - huvudsaken att du kommer såklart! :)

Annika sa...

Helena: Så du har inte satt krav på en viss bmi-gräns för din gäster på bröllopet? Tusan, då får jag lämna tilbaka löparskorna. Nejdå, skämt och sido.. Anki: Om du behöver draghjälp någon gång, så är jag i ungefär samma träningsits. Dålig kondis men toppad motivation :)

Helena sa...

Nä, inte BMI-gräns heller - då skulle jag ju inte ens få komma på mitt eget bröllop ;)

Fröken Lovisa sa...

Puh..då kan man känna sig lugn för att det inte blir invägning utan för kyrkporten.

Oh, har du nå bra idéer Annika på vart man kan ta vägen å springa, jag vågar inte själv till nåt spår. Antingen känner jag mig som ett fån eller så råkar jag dra i väg på nåt 1,5 milsspår =)

Helena sa...

Skulle vara om det är nå'n maxvikt för att golvet i kyrkan inte skulle hålla för mer än 5000kg eller nå't. Då får de 60första komma in & resten stå utanför ;)
I Trebo är det mysigt & "luftigt" (så ingen kan gömma sig & överfalla en...) tycker jag. Tom JAG har sprungit där - tro´t eller ej!
(det är ok att leva på gamla meriter va..?) ;)