fredag 15 april 2011

Vårgrejer

Vi är ju såna där som tillhör arbetarklassen och storhandlar på Willys. Hmm..eller så är det för att det går snabbast nu när man vet exakt vart allt finns...
Då och då har jag börjat titta in på Ica Maxi för de har ju massa roliga grejer & bra leksaker & blöjorna var ju billigare. Igår tänkte jag köpa en present till A men jag tror han får vara med och välja själv. Var galet längesen jag köpte nåt till hemmet, men den här brödkorgen hittade jag för 20 kr. Tyckte den var så söt!


En korg till uteleksaker & en korg till skräp! 49 kr/st på Rusta.


Köpte två påskliljor också. Bara för att det skulle kännas ännu mer vårigt här hemma!
Nu har jag dammsugit huset & sorterat 4 maskiner tvätt. Å så börjat packa för helgen, är ju en del man bör ha för två nätter inser jag!

3 kommentarer:

Levindas Värld sa...

Hej vännen! Är ju perfekt å handla på Willys å Ica å Rusta å alla såna ställen :) Tror faktiskt att de stenrika krösusarna smyger in dit ch shoppar ibland jag med för att de inser att där finns BRA å billiga grejer :)

Åh påskliljor vill jag också köpa så småningom. Tänkte jag skulle promenera ut lite i skogen idag och se om jag kan hitta lite påskris och vide och försöka göra liite påskigt iaf :)

Kramis!

Sanna sa...

Vilka fina saker du fyndat! :)
Jag har också köpt påskliljor, att ha ute. Nu vill man börja fixa där ute på riktigt, när all snö har försvunnit.
Ska ni åka bort nånstans?

Kram

Familjen A. sa...

Åh va söt brödkorgen var, tänk att ha den fyllt av bullar! =) En bullkorg helt enkelt, måste nog införskaffa en sådan! Kram