onsdag 13 april 2011

Sakna!

Idag har jag lunchat med mina fina pojkar på 5sensi!! Mys och det är ju så gott där, blev så glad när det inte var smockfullt.
Vi invaderade ett annat lunchande så de får nog ta igen det snacket de missade när vi kom, hehe!
Fick lite fixat på banken av bästa Anso. Så nu har Vilmer eget konto & sparande också!
Å så stannade jag till på rea på Lindex. Två par byxor & en tröja samt två toppar till mig för 208 kr!

Nyss gick Andreas till bussen. Jag är störd, på rikigt, men jag saknar honom redan och tycker det här är jättejobbigt nu! Jag vet inte vad grejen är, han kommer på måndag, jag har massor att göra hela tiden, sover själv gör jag ofta, jag har inga problem med att vara ensam med barnen.
Men...grejen att ha nån familjemedlem på vift i en buss på Europas vägar är störande på nåt vis. Precis som att inget skulle kunna hända på Sandvikens vägar när jag inte är med.

Fast egentligen vill jag bara att han ska ha skitroligt!!

1 kommentar:

Helena sa...

Åh, jag kan förstå den känslan! Men snart är det måndag igen! :) Hojta till om du behöver sällskap!