torsdag 14 april 2011

Soltorsdag

Jahopp nu har ett dygn gått iaf. Satt ute på bron och drack kaffe i morse i solen, hur skönt var inte det! Vilmer & jag var på föräldragrupp sen. Vilmer & Maja satt i soffan och kacklade med varandra länge och det såg väldigt roligt ut!! Så stor han börjar bli, nu kan man sätta ner honom och han sitter där...dock blir det lite platt fall ibland.

Sen drog vi runt på lite affärer som jag inte varit på på superlänge, Dollar & Rusta. Två lila plastkorgar fick jag med mig hem. Var till Ica & sen var det bara att hämta lilletroll på dagis. Upptäckte att nästa vecka är det minsann lov, va konstigt det blev då! Sen fick vi finbesök av Margitta & Kajsa. Tog en cykel-/promenadtur till Coop & postade brev.

Alltså jag fattar inte riktigt vad det har blivit med mig. Jag glömmer svara på mess, lyckas nästan aldrig kommentera bloggar, ehm..glömmer det mesta egentligen. Vims vims. Men om jag nu inte svarar på ett mess på en gång så ber jag om ursäkt, tjata gärna på mig! Å jag ser ju att besöksantalet ökat här samtidigt som kommentarerna minskat. Jag blir superglad om det dimper in nån kommentar då och då....ska skärpa till mig med kommenterandet jag å!

Blaaaaaaaaaaablaaaaaaaaaaaa..........

Inga kommentarer: