tisdag 19 april 2011

Hets

Men så sjukligt trött jag blev. Ligger på soffan, bebis sover, stor tjej smyger runt och viskar.
Bvc på fm igår, liten är 71,5 cm och väger nästan 8 kg!!
Var till Örta på em, tjejerna fick leka av sig lite. Slutade dock med att min spårade ur. Hon var trött men jag tror också att det berodde på att hon fick träffa sin älskade pappa för första gången på 5 dygn! En toktrött pappa som direkt efter resan kl.5 på morgonen åkte till jobbet, gjorde ett förmiddagsskift och drog direkt och tatuerade sig 1,5 timme. Inte bästa läget för kroppen kanske!!

Var på Mindfulness på kvällen. 10 min avslappning. Lyssna & prata 45 min. Fika. Läsa text om kontroll, diskutera. Meditation. Satt, ont ont i rygg och foten domnade, tyckte det var lite vekt av mig men hon sa att vi suttit i 20-25 min. så jag är ursäktad. Ska lära mig att kolla bort den där känslan.

Idag är det lite saker att göra, lite tider att passa. Sen sen sen vill jag bara att vi får vara tillsammans lite vi här hemma. Det är nog med saker som ska göras ändå...vi måste också hinna vara vara tillsammans! Tycker allt är hetsigt nu.

Inga kommentarer: