onsdag 6 april 2011

Onsdagsfix

Wohooo...jag lyckades med att fixa matlistor & shoppinglista. Lämnade barnet på dagis och åkte och storhandlade själv sen. Så nu är dessa punkter avklarade!!

Andreas säger att vi ska till Valbo på em, han behöver fotbollsskor. Mjo, nog kan väl jag följa med allt. Undrar om mini 1 & 2 känner detsamma. Men man kan ju muta med något ätbart. Härligt att lilleman har börjat med frukt & igår fick han smörgåsrån! Ebba behöver skor, och på söndag ska man ha grå kläder, hon äger ingen grå överdel så man kanske kan hitta nån billig på HM. Vi vuxna äger inte heller mycket kläder....men man lär ju har pengar å har jag hört.

Om inget annat ska jag på teater med mamma & hennes jobbarkompisar ikväll, om inte Anita är piggare. Det hoppas jag förstås mest på för det är hennes biljett. Jag är inte mycket för teater, men att komma hemifrån en kväll kan ju vara spännande nog!


Lunchbus!


2 kommentarer:

Helena sa...

Du får titta förbi & låna nå't grått åt dig om du vill. Har några få plagg iaf. Ev att Alice har grå strumpbyxor som är för stora för henne, men jag misstänker att de är för små för Ebba ändå..? Hon är ju så lång. Annars finns det grå byxor som Alice vuxit ut. De kanske hon kan ha som tights eller så. Å en grå "Morfars älskling"-tshirt, men det kanske inte passar sig på elefanter...För liten grå hängselklänning finns oxå. Eller just det... Du var kanske inte ute efter för små kläder! ;-P
Vad är det för teater..?

Emmy sa...

Vilka fina barn ni har :)