tisdag 5 april 2011

Tisdagsfix

Idag har vår glada bebis kommit tillbaka. Det är helt galet hur påverkade alla kan bli av en mage som krånglar.

Ebbis & jag har varit på gympa. På söndag är det den årliga våruppvisningen på Jernvallen. Vi ska vara elefanter. Jag är inte så sugen att vara elefant. Måste fixa ett par öron till Ebbis. Jag slipper ha såna säger Angelica *puh*. Det är kl. 15 och Kråkan kommer och spelar!!

I morrn kommer sotarn, stegen är framplockad. Rödbilen ska ombesiktigas - hålla tummar. Jag har köpt present till mormor som fyller 85 på torsdag. Nu ska jag försöka göra matlistor för dessa veckor...och en shoppinglista. Hoppas jag lyckas...det är ju Desperate samtidigt....

1 kommentar:

Helena sa...

Åh, typiskt att vi missar elefantshowen & Kråkan! (eller ska jag hoppas att salsan blir inställd..? ;) ) Lycka till! Med eller utan öron...