torsdag 7 april 2011

Rassel & krassel

Har varit på föräldragrupp idag. Vilmer skrek galet åt brudarna som bara låg och sov! C tyckte vi skulle försöka lista ut om Vilmers eksem är allergi mot katter. Inte det lättaste! Nån som vill låna katt?!

Var till mormor på kalas. Galet ont i huvudet när vi kom hem, tog Treo och kastade omkull mig på spikmattan. Blev inte riktigt riktigt bra utan var nog ett mini-migränanfall för sen har jag varit helt däckad på kvällen. Sovit & sovit, mellan 20-23 nästan...så nu är jag piggelin! Strålande!! Bra jobbat!

2 kommentarer:

Helena sa...

Jaha, men då kanske Alice eksem är akvariefiskallergi då..?! Får man eksem mot djur sådär?

Anki sa...

Ja det får man, och katter är väl väldigt allergiframkallande.
Det är ju inte så att han har eksem & kliar sig typ på vanliga eksemställen utan i ansiktet och att han kliar sig i ögonen.
Jag vet att du inte gillar henne, men jag tycker det är bra att hon uppmärksammar oss på saker som vi inte tänker på själva...