lördag 2 april 2011

Jag är en tråkmåns

Men GUD va tråkigt jag har. Å GUD va tråkig jag är som inte kommer mig för att göra något roligare än att surfa heller. Idag är jag en sån trååååååååkig person. Vi lyckades pallra oss utanför dörren i alla fall, promenad/cykeltur till Coop. Lördagsgodisköp. Pratade med en granne på vägen hem som hade lite lika uppfattning som vi om vissa andra grannar, skönt att det inte bara är vi som reagerar.

Jahopp....vad ska jag göra nu då utan BB???

Fick den här av mamma som varit på Teneriffa, gulligt!! Som när man var liten och fick presenter när någon varit iväg!
Bild lånad från eleven.se
Andreas fick Whisky & barnen kläder, Ebba har gått runt i samma tunika i tre dagar nu, lyckades få henne att lägga den i tvätt. Så nu har pappan i den här familjen lite press på sig när han åker till Holland om lite drygt en vecka. För visst måste det vara viktigare att leta genomtänka presenter till familjen än att umgås med fotbollslaget?!?! Hehe.....

Nä nästan så man ska lägga sig kanske....just nu sitter jag upp i sängen. Väldigt ansträngande!

Inga kommentarer: