söndag 12 december 2010

Så mycket bättre

If you can't beat them, join them!

Tänkte att det kan väl inte gå att få ihop ett nytt Så mycket bättre. Den här säsongen har varit grym!! Och det är svårt att göra en uppföljare...men tänker man på alla svenska artister som finns så kan det nog bli många bra säsonger. Fick massor med bra tips i en fb-diskussion.

Min högsta önskan är självklart Thåström. Han var mitt allt under många år!

Men...Plura..vilken skön människa!! Har aldrig riktigt uppskattat honom lr Eldkvarn. Kommer ihåg att den värsta musikvideon som spelades ett tag var Somliga går med trasiga skor, hur han såg ut i den, uh!! Å jag tyckte att Marie F inte alls passade in. Han ser väl fortfarande ut...iaf med den magen han har...Men hur som helst har han en härlig personlighet, så som alla borde vara!!!

Nä...vi hoppas på en till säsong, vem/vilka skulle ni vilja ha med?

5 kommentarer:

Helena sa...

Vi satt oxå igår och diskuterade att det inte går att göra nå't som blir lika bra. Vet inte vem jag skulle vilja ha med, men skulle det bli en blandning så tror jag att Siwan eller Kikki Danielsson skulle ersätta Lillbabs/Berghagen. Se'n funderade jag på Ralf i Mustasch, som brukar dyka upp i de flesta program. Å Robyn.
Men det vore ju bra med artister som sjöng på svenska... Lundell skulle kanske ersätta Plura, men misstänker att han aldrig skulle ställa upp. Ola Salo ersätta Di Leva..? Dogge istället för Petter..?
Min favorit nu har varit Petter.

Annika sa...

Jag och H satt också och klurade ihop ett poteniellt deltagargäng. Jag vet inte riktigt om det är någon jag hoppas på så grymt. Men några artister som jag skulle kunna tänka mig i programmet är typ Mikael Rickfors, Strömstedt? Lena PH? Lisa Nilsson? Kanske E-type? Eller varför inte nån gammal get på det -Owe Thörnqvist. Haha! Vi funderade också på Robyn, men jag tror att hon är För stor. Men kanske Agnes?

Helena: Det var en het nyhet för media, nån månad innan programpremiären att Kikki Danielsson var knäckt, efter att först ha tackat Ja till programmet, men sedan blev bortsollad, för att de skulle få bredare genrer. Inte mig emot. Att hon sollades bort, alltså.

Annika sa...

Jag menar alltså, som jag Tror skulle passa. Är väl inget jättefan av någon av dem. Dock vore det lite coolt med Jocke Berg, kanske?

Anki sa...

Jocke Berg skulle aldrig ställa upp...han skulle ju vara perfekt annars. Å E-type hade jag inte tänkt på, bra idé!!
Dregen!!!
Lundell, Marie Fredriksson, Alexander Bard...
Nä fy för Kicki D å ännu värre Lotta Engberg.

Helena sa...

Jocke Berg funderade vi oxå på. Å Strömstedt. Eller Orup. Eller Glennmark. Haha!
Carola tänkte vi skulle vara för stor. Lika med Per Gessle & Marie Fredriksson. Men Pernilla Wahlgren kanske..? Tomas Ledin? Eller Rickard Herrey. Anna Book... Ulke från Dia Psalma (mitt förstahandsval!) Timbaktu. Jakob Hellman. Kalle Moreus.

Ååååhhh, STACKARS Kikki ;)