tisdag 7 december 2010

Bort med snön

Idag var Anette här och hälsade på, hon passade på att åka iväg för plogen kom...den började röja snö åt höger på gatan så jag sa att hon kunde ta det ganska lugnt för det brukar ta ett lite tid.

Nu SEX TIMMAR senare är de färdiga!!!
Noggrannt arbete? Ovana arbetare? Hur som förstår jag nu varför det är så dyrt med snöröjning!!

Jag har inte riktigt haft möjlighet att skotta ordentligt vid postlådan...A har knappt vart hemma och sett att det varit mycket...och idag hade vi fått ett kort från brevbäraren att vi bör skotta. Usch va jag tycker sånt är jobbigt. Jag vill ju inte vara till besvär.....

1 kommentar:

Angelica sa...

hej hopp..

Har ingen annan dag ledig nästa vecka.. gympa måndag, jobbar både tis och onsdag em.. jo fredag då.. har tenta till 14!! efter det hinner vi med en liten stund isåfall.. när kommer andreas hem?? Förstår om ni vill vara hemma när han kommer :)kram