fredag 3 december 2010

Fredag - lite senare

Är så grymt trött nu!! Å det är typ 4 timmar (!!) kvar till E sover...hur ska jag hålla mig vaken?! Har lust att tokäta något onyttigt, men icke, kan inte ens smygäta för hon leker i köket. Finns inte så mkt heller, godiset hon vann på julskyltningen, men det kanske hon blir lite sur om jag äter upp. Åka till affärn känns som ett helt företag med två små. Så.....koka kaffe och hälla i mig blir slutsatsen.

Lilleman vill bli runtburen, jag tycker han kan ligga för sig själv. Han verkar inte vilja kompromissa......hoppas han åtminstone är lite tyst när det blir Idol. Om jag inte redan lagt mig då!

Vi lyckades iaf ta oss ut en sväng på em, bra gjort! A var hem en kvart med en jobbarkompis och bytte om sen drog de vidare...Ebba brydde sig inte så mkt hon väntar nämligen på tomten. Kan bli lång väntan det....

Inga kommentarer: