tisdag 14 december 2010

Mina bästa

Nu är vi ensamma, känns tomt fast större delen av familjen är hemma. Vi är vana att vara ensamma när A jobbar som han gör. Men det känns ändå inte riktigt lika...nu är han ju på väg 50 mil bort....bara att de är ute & åker i halkan gör mig nojig.

Ville mår inge bra, den här gången är jag riktigt orolig. Vi får se om vi får ringa veterinären i morgon....nu ska jag ta reda på maten och placera mig med småglinen i soffan. Vi har varit hos Kerstin och lekt efter dagis...och att leka så många timmar tillsammans tar på krafterna kan jag lova....

De här två sötnosarna har jag med mig i soffan....




Lika som bär eller???


2 kommentarer:

Helena sa...

Åh, hur är det med Ville..? Var ju helt inne på att det var Vilmer som var dålig, men fick lov att tänka om när du nämnde veterinären...

Go'ungar!

Anki sa...

Ja jag vet...man blandar ihop dem lite ibland =) Ebba har även blandat ihop dem med Gizmo så on kallade honom för Gizmer en dag!!
Mja jag vet inte...han verkar vinglig kattstackarn.