onsdag 22 december 2010

Dag 14 - Frisyr jag trivs bäst i

Jag är kass på frisyrer & allt vad hår heter.
Borde skärpa till mig för jag är lyckligt lottad och har rakt, tjockt hår som det är enkelt att göra saker med.
Men i stället gnäller jag för att det är för tjockt. Nu är det så tjockt så det blir dreads bara man tittar på det.
Klippte av mig det långa håret för ungefär ett år sedan, nu vill jag bara att det ska växa på längden. Vill ha långt igen, trivs bäst i det. Långt & uppklippt i etapper. Lång lugg!

2 kommentarer:

Anna sa...

Jag hade tjockt hår. Nu har det blivit tynre :( Men jag klippte oxå av det för ett par månader sen. Men nu vill jag ha tillbaks mitt långa. SAmtidigt mår det ju bra av att man klipper av det en bit ibland. Kram

Helena sa...

Dreads får man även med tunt hår kan jag lova ;)