onsdag 8 december 2010

Onsdag

Idag har jag börjat dagen med en promenad! Härligt men lite kallt, att röra på mig en timme var välbehövligt iaf. Å så hade jag trevligt sällskap av Sanna & Junia..ja å så Vilmer så klart!

Har tittat på ett avsnitt Lyxfällan och sitter just nu i en fruktansvärt obekväm ställning. Valet är att sitta kvar och plågas, men att kunna ta det lugnt, eller att ändra ställning och få det livat - har nämligen en liten som sover i knä. Rör jag mig vaknar han...lägger jag ner honom någonstans vaknar han garanterat!! Skulle dock behöva äta nåt.....

Kl. 13 är det utvecklingssamtal på dagis. Andreas ska också med, får kliva upp lite tidigare. Sen ska han tro det eller ej ner på jobbet 2 timmar *suck*. Övertid övertid....

Ser ut att vara riktigt vackert ute nu....

1 kommentar:

Anonym sa...

japp den 16 menade jag.. var lite otydlig där minsann :) men vad bra! då bokar jag in den..
/A