lördag 4 december 2010

Gympaavslutning för terminen

Hade en lugn kväll igår, stängde tvn redan 21.30, lika bra att sova då. Supertrött idag iaf!
A kom halv 3, tyckte jag var rätt tidigt för att vara han.

I morse hittade jag ett mystiskt blodspår i huset, orolig att det var en katt men konstaterade att det var herrn i huset...han visste inte ens vad han gjort!! Lämnade mini med herr bakis och drog med storasyster på gympaavslutning!! Hade riktigt roligt, jag iaf! Ebba var nog mest nöjd över att hennes stora idol Meja var där!

Ebba har vart och lekt med Mio och bakat peppisar på em. Jag har vilat mig och sett lite skidor och myst med övriga fam. Nu Så mycket bättremåste ju bli bra när de är Plura-låtar. Imorrn ska vi till Mira på kalas!

1 kommentar:

Emmy sa...

Hoppas Ebba hade roligt med sin idol idag :)