fredag 31 december 2010

Man brukar...

...sammanfatta det år som gått.
2009 var ett fantastiskt år, 2010 har varit ett mellanår, jag hoppas att 2011 kommer slå dessa med hästlängder. Så får det bli!

Det har vart mycket muttrigt, osämja, besvikelser & självklart den sabla arbetslösheten. Att året skulle avslutas med att vi fick ta bort finaste Ville var surt.

Ja det har varit tungt men i själva verket har det ju vägts upp av att jag från vecka 1 detta år haft någon att vänta på, någon att glädjas över där i magen. Någon som jag ett tag aldrig trodde skulle kunna bli till. Sommaren har jag fina minnen av med sol & bad & Sverigesemester. Och sen vips så var det dags, så kom han älskade Vilmer!!!

Första månaderna har självklart varit fantastiska men också rätt jobbiga...men nu börjar vi känna varandra och jag vet att vi alla 4 snart kommer fungera som en enhet...2011 är vårt år! Jag bestämmer det nu....jag ska njuta varenda jäkla dag av mina fantastiska ungar, jag SKA träna, jag ska hålla hårt i mina vänner & jag ska skratta ihop med Andreas. Det enda jag inte kan lova, men jag hoppas mest av allt på är att det väntar ett jobb på mig..på nått vis, nånstans! Det är inte för mycket begärt...

...oh...jag ska visst fylla 30 också. Men jag välkomnar det äventyret också!

1 kommentar:

T sa...

Gott nytt år, gumman!! Jag är helt övertygad om att det blir ett toppenår 2011, det är ni värda! Kramen!