fredag 10 december 2010

Dag 6 - Min dag i detalj

03:00 - Lillgrisen grymtar, dags för blöjbyte & nattmat. Släpper in katt.

06:00 - Matdags. A kommer från jobbet & E kommer in till sovrummet.

07:00 - 09:00 - Kliver upp, frukost, göra oss i ordning osv. Fick mess av Anso så det blev fart på oss.

09:00 - 14:00 - Packar in mig & barnen i bilen och åker och tankar (bensinpris 13:18....guuu va dyrt!), åker till Valbo & möter upp Anso, Adam, Isak & Aina. Shopping, djurkoll & lek på Köpis. De åker hem sen och vi går och byter en tröja. Sen hem & gör quesadillas. A kommer upp och äter. Vi gör oss i ordning och drar iväg.

14:00 - 17:00 - Djungle city lekland med Anso, Daniel, Adam & Isak!!! Wohooo va kul jag hade!! Senast jag var där hade jag ju en liten klump i magen så jag inte kunde göra nåt, nu kunde jag minsann röja loss!! Å jag är stolt över Ebba som helt och hållet slappnade av och lekte runt själv OCH vågade åka rutschekanorna.

17:00-20:00 - stannade på Stadium & köpte täckbrallor åt A. Plockade uppmat på McD och åt framför julkalendern. Nattade Ebba.

20:00-22:00 - Idol & cirkus Möller. Rundvandring med V i famnen förstås...

22:19= nu. Kvällsmat för liten,vädret på tvn, blogg i mobilen. Snart avgörs Idol sen sover vi nog!

Inga kommentarer: