fredag 31 december 2010

Gott nytt!!

Dagen började med att A lyckats fixa så att bilderna är tillbaka. Obeskrivlig lycka!!!! Jag ska ta hand om dem som små bebisar nu....

Nyårsafton är det kom jag på sen.....fast det har aldrig varit någon speciell dag för mig. Kommer ihåg ett härligt nyår i Hedesunda med mamma, pappa & Yeff. En nyårsfest på Svarvargatan. Men sen vet jag inte om jag gjort nåt speciellt....ja de senaste åren förstås.

Jag & Vilmer har varit på promenad, jag tjuvstartar innan nya året börjar med organisering av hemmet. Det ska vi sysselsätta oss med idag....kanske blir det nåt bra på tv. När A kommer från jobbet efter 22 ska han bjuda mig på nyårsmiddag. Oxfilé. Å eftersom barnet inte äter på natten ska vi faktiskt skåla med vin! Ebba är i Gysinge och firar och därför kan vi vrida lite på tiderna den här kvällen......

...den här kvällen ska påbörja ett bra år!!!
Hur firar ni?

 ♥ Önskar alla er ett fantastiskt 2011  ♥

2 kommentarer:

Mamma sa...

Här i Gysinge firar vi nyårsafton så här: utelek med Ebba, skidor, spark o bob på förm, nyårslunch blev pannkaka (mums tyckte Ebba), promenad med Birk i solen, mellis blev nyårsbakelse o julmust. Nu är det dags för nyårsmiddag som blir köttfärssås o spagetti gratinerat med crème fraîche o grädde. Ebba o mormor är tveksamma om de är vakna vid tolvslaget så morfar får nog tända tomteblossen lite tidigare. GOTT NYTT ÅR

Anonym sa...

Va glad jag blev att du fick tillbaka dina bilder.
Anette