torsdag 2 december 2010

Julbus

..det har Ebba varit på idag på Valhalla med dagis. Imorrn ska A dit å..men då är det nog vuxenjulbus. Själv har jag aldrig vart in där!

Nu: Macka & glögg till mellis - fint de!

Helt plötsligt tappade jag sugen...ingen lust med nåt. A är på möte...som alla andra dagar känns det som..sen måste han fixa med saker...som alla andra dagar känns det som. 
Imorrn kliver han upp 5 och kommer nog inte hem nån gång förrän på natten till lördan. Vad vi ska hitta på en heldag återstår ju att se, speciellt om det är -20 grader.

Åh va gnällig jag blev nu....jag bara längtar lite efter att umgås med min sambo!

1 kommentar:

Helena sa...

Ebba kom fram till mig & morsade efter Julbuset. Jag hade spanat efter henne bland alla Smultronbackare, men inte sett henne när det dansades. Men tydligen hade hon sett mig ;)