tisdag 14 december 2010

HC fortsättning....

Refererar till ett tidigare inlägg när jag muttrade över hälsocentralerna & vad man skulle tillhöra.
Igår frågade bvc-sköterskan om hur vi gjort i hälsovalet.
Kastat papperen svarade jag.
Inte bra!
Vallhov kommer höra till Centrum/Torget och då även till det bvc.
Been there done that säger jag som är supernöjd med nya sköterskan Carina!

Så nu ska jag skicka in blankett i alla fall.
Så för er som bor i Vallhov och önskar att i fortsättningen gå på bvc på Smassen, skriv åtminstone en av er på HC Björksätra/Vallhov annars kan ni bli kallad nån annanstans nästa år!

www.lg.se/halsoval

3 kommentarer:

Helena sa...

Ojdå, tror nog att jag oxå kastat... Vad gör man då..?

Anki sa...

Man skriver ut en ny blankett på den sidan tror jag...
Men ni behöver väl inte välja, för ni kommer väl tillhöra samma i fortsättningen va?

Helena sa...

Kommer vi..? Jag öppnade aldrig det där brevet, så jag vet inte..?