torsdag 30 december 2010

Mina bilder

Just nu lever jag i ett tomrum av ovisshet.

ALLA bilder på datorn är raderade. ALLA!!!! Jag har ett par år sparade på skiva. Resten är för tillfället BORTA.

Andreas säger att man kan lösa det. Men tills detta är gjort och jag får se mina bilder igen kommer jag inte känna lugn. Jag vet inte om man kan förstå, men jag skulle bli helt bedrövad om de försvann.....första bilderna på Vilmer, åh va jag vill se dem nu. Bara för att! Även dokumenten där jag skrivit om barnens utveckling. Vill ha!

Får jag tillbaka dem ska jag för första gången ha ett nyårlöfte. Backup. Spara bilder på olika ställen. Här och var.

3 kommentarer:

Helena sa...

Åh, så hemskt! Vi har inte framkallat EN ENDA bild från digitalkameran. Men vi har nå'n typ av backup. En NAS heter det tydligen. Som vi skaffat rätt nyligen. Men våra första bilder tillsammans var inlagda på förra datorn. Håller en tumme för att era bilder kommer tillbaka!

Familjen A. sa...

Åhh va jobbigt, vi har backup på datorn, men man borde nästan ha två!

Hoppas det ordnar sig med korten så du snart har dom i din hand.

Kramar och GOTT NYTT ÅR!

Levindas Värld sa...

Ja fy tusan det är ju det där man går och är så rädd för hela tiden, att alla ens bilder ska försvinna!! Jag önskade mig en extern hårddisk i julklapp och fick det av Hjalle så nu kommer alla mina bilder för alltid bli back-uppade på den vilket känns skönt!

Vilken tur att ni fick tillbaka alla era bilder!

kramis!!