måndag 2 maj 2011

Kalashelg

Vilka kalasdagar det har varit. I fredags när A hade vaknat tog vi en promenad, Ebbis skulle cykla. Gick förbi fam. Kihlström, de var ute och jag hade som tur var låtit Olles 1årspresent ligga i vagnskorgen så vi fick fira honom lite. Lyxigt fika fick vi ute i solen, tjejerna lekte och vi prata skit!
I lördags var jag & barnen och firade Thyra som fyllt 2 år!! Fick sånt där lyxfika även där, å jag kan inte låta bli att äta!
Igår eftermiddag var vi och firade Daniel!! Glassfika och glass sen på kvällen till MM. Ohh så nyttigt. Men gott!

I morse drog jag och lämnade bilen på service 7.30, sprang hem. Trodde dock att det var lite längre än vad det var. Men men..det gick bra och det var huvudsaken. Den här veckan ska Vilmers rum målas, äntligen ska han få eget. Och det ska bli skönt att inomhusprojekten blir klara så man kan vara ute när man vill sen! Han bör flytta ut från vårt rum ganska snart tror jag, får se hur det går om han ska sova så långt borta. Min lillbebis. Han kommer aldrig få bli ett stort barn, aldrig! Jag vill ha honom som bebis....fast nu har tydligen tredje tanden kikat upp. Uhh så fort det går!

1 kommentar:

Levindas Värld sa...

Låter som många mysiga dagar ni har haft :)

Härligt!!!

Synd bara att värmen inte håller sig, men så är det ju bara vår än och inte sommar...hihi! Vi får vara glada att solen skiner iaf, men idag är det visst regnigt... Lite mys det med :)

Kramis vännen!!