lördag 21 maj 2011

Hysterisk dag

Ebba bor i sina fotbollsskor. Nu fattas mål här på gården.

Idag har vi mest vart hemma med en liten avstickare till Klädbytardagar på Vallhovskyrkan. Fanns mycket, men fel storlek & mest tjejkläder. Ebba vaknade 8.30 i morse, helt galet, till och med så att Andreas hade hunnit i väg till OK. Dock verkar det lite som att hon vaknat på fel sida....tyvärr. Allt har varit krångligt, besvärligt, gnälligt osv osv. Hon har lekt med grannen, det gör faktiskt inte saken bättre av många anledningar.

Igår kom Björn & Klara hit & var med mig & Ebba (ja och Vilmer då) ett par timmar, tjejerna lekte hur bra som helst och är hur gulliga som helst!! Mamma & pappa var här också, härlig eftermiddag trots att jag hade en helt galen huvudvärk. Den återvände förresten idag, exakt samma tid, exakt samma känsla. Men då kastade jag mig på spikmattan och sov lite. NÄ jag kastade mig inte på den, okej okej, jag la mig lite försiktigt.

Nu ska jag och sambon umgås i lugn och ro, nu ska barnen sova *puh*.

2 kommentarer:

Helena sa...

Fyndade du nå't då..?

Fröken Lovisa sa...

Njä, dåligt fyndande, hela fam var med så jag blev stressad ;)