söndag 22 maj 2011

Traderapepp

Ok, jag gjorde så där igen och la ut ett gäng Traderaannonser. Ångarde mig direkt när jag vet hur sjukt jobbigt det är när det ska packas, skickas och mailas. Nu är jag där. Hittills tre plagg, ett par gravidbyxor från HM som jag köpte för 50 kr, en Ebbajacka från från HM som jag köpte för 99 kr samt en stickad tröja jag köpt av Katja och som Ebba aldrig använt, tror jag gav 40 kr, max 40 kr iaf. Allt köpt förra året. Detta har nu gett mig 266 kr på Tradera. Känns rätt ok att packetera då...

Å tittar man vidare på det som går ut senare i kväll så är det uppe i 563 kr just nu!!
Å just ja, det var en som ringde på en Blocket-annons också så det kanske blir 300 kr till i morrn. Man ska kanske ha en sån här utrensning per år. Känns bra!!

Nu kommer jag sätta ut mer på Tradera, det känns roligt när man får pengar för något som inte ens är märkeskläder. Dock kommer jag nog vara ännu argare på mig själv som gör det. Har iaf lovat mig att det som inte säljs ska INTE ut igen utan direkt skänkas bort! Av 11 annonser den här gången endast en klänning!

2 kommentarer:

Angelica sa...

jadu.. hon blev omcyklad av en unge på gatan-- sen blev måttligt road när han cyklade i 8or runt henne.. så det var hon själv som ville.. hon lärde sig på tre försök.. men hon kan inte bromsa ännu så det är lite vanskligt i nedförsbackarna haha.. när det gäller vikten så har jag "bara" två kilo kvar nu sen är jag nöjd.. då kanske jag även kan ha mina jeans från förr.. *bonus

Helena sa...

Åhhh,,, Så roligt med oväntade pengar! :)