tisdag 10 maj 2011

Tisdagkväller

Barnen sover. Jag surfar. Andreas tränar. Känns som det är som vanligt här.
Måste komma mig för med annat på kvällarna, i alla fall såna här kvällar när barnen somnar utan problem.
Lilleman har gnällt hela dagen, hela gårdagen, han låter konstant och det kan vara rätt påfrestande.
Ebba och jag har hamnat lite på kant med varandra, men idag har vi haft en härlig dag, mycket tid tillsammans ♥. Hon har legat i ett tält på studsmattan och jag har hoppat/sprungit runt henne i en halvtimme med Spotify i telefon i högsta hugg! Mamma kom och räddade mig som tur var...helt slut ju!

Har beställt en lampa från Ellos nu, hoppas hoppas att den är fin, Vilmers rum är snart klart och när han flyttar ut från vårt sovrum ska det bli klart och kännas mys tänkte jag!! Nu är det mycket halvfärdigt.....

1 kommentar:

Mormor sa...

GRATTIS på 7-månadersdagen älsklingspojken, kram från mormor.

Kan man få beställa en förstoring av kortet?