lördag 7 maj 2011

Nä men nu går det lite väl bra....

Finns det inte godis & onyttigheter hemma så kan man heller inte äta det. Detta intalar jag mig när jag är i affären och är grymt nöjd med mig själv. Sen på kvällen hatar jag mig själv för att jag gör så!!
Idag blev mitt lördagsgodis en lakrisal, gissa om den är slut snart?!
Fast ensamma lördagkvällar kräver inte så mycket mys heller, är glad att ha lite tid för mig själv!

Vilmer & jag är förkylda. Det är drygt. Det som är jobbigast är att jag faktiskt jättegärna vill ut och springa, jag vill inte tappa det här nu. Men nu ska jag bara vara nöjd över den här kvällen för helt plötsligt hade jag en mysig bebis som satt i knä och tryckte i sig en hel flaska välling. Woohoooo!!! Sen somnade han gott. Å så fick jag helt lätt Ebba att sluta leka med K och hoppa i säng. Ja, ibland flyter det bara på...jag ska leva på det ett tag.

Nä, leta på ett äpple och gnaga på och surfa på nåt spännande.....

1 kommentar:

A sa...

ja men visst är det bra.... :) äntligen ett sätt som är för mig.. men man får lite panik när man inser att en dajmstut har lika många kalorier som man får äta på en hel måltid! :) haha