söndag 15 maj 2011

Kossasläpp

Igår drog vi på betessläpp i Storvik. Jag såg på tv förra året och kände att jag verkligen ville se det live nån gång. Så annonsen i annonsbladet var ju rätt läglig, dock blir jag ju lite nojig över såna där situationer och hade jag vetat hur sjukt mycket folk som skulle komma skulle jag aldrig åkt. Men det gick ju hur bra som helst!! (Det är alltså parkerings- och bilkörningspaniken som sätter in).

Mötte upp Angelica & co. och fick plats längs med gången kossorna sprang i. Å va härligt att se hur det sprtitter i kroppen på dem!!






Efter en korv till lunch åkte vi hem och gjorde en rabarberpaj, solen kom fram och Karin kom och hälsade på! Hon följde med på en promenix till Coop, undrar om hon ångrar det nu när hon fick hjälpa till att kånka hem en gigantisk kartong. Hämtade ut lampan från Ellos nämligen....ska visa när den kommit på plats, jag tror det kan bli bra!


Inga kommentarer: