måndag 16 maj 2011

Tjejer på rymmen

I morse var jag ut och sprang en sväng i vårdarnas, snigelskalen krasade under skorna.
Sen var Ebbis & jag till Vallhovsgården en sväng. Lite tomt utan bebis..men kul att vara bara hon och jag. Hem & åt.

Sen var vi till Sanna, Junia & Mio. Tjejerna som förut varit väldigt reserverade drog upp och lekte jättebra. Vilmer hade svårt att bete sig och på nåt sätt känns det aldrig som man hinner prata om nåt...man gör nog eg det men inte riktigt klart. Den här gången blev det avbrutet av att de två brudarna, som gått till lekparken (som ligger synlig från deras hus) var spårlöst försvunna. Oroliga mammor klädde på småbrorsor och drog ut och letade, Micke letade, Sannas pappa & bror letade...till slut kom Micke med två tjejer och en dockvagn i släptåg. Puh!!! De hade bara gått en promenad..kära nån, jag hittar ju inte i det området!!

Har varit på Mindfulness på kvällen, det behövdes kan jag säga!! Sista gången...ben fortsättningen är redan nästa vecka om det blir av!!

2 kommentarer:

Sanna sa...

Ber så väldigt mycket om ursäkt för all dramatik i går! Nästa gång sätter vi koppel på tjejerna, ett på typ 50m eller nå ;)

Hoppas du hann lugna ner dig till mindfulness-kursen.

Kram

Anki sa...

Haha ja inte behövs det bes om ursäkt, de var väl två om saken =)
Ja de blir spännande att se nästa gång vad de vågar göra & inte!! Haha!