fredag 13 maj 2011

Surfredag

Ja: Blogger har varit knasigt & nere. Och verkar ff lite konstigt för ett gäng kommentarer har försvunnit. Men jag har iaf sett de senaste...

Idag har vart en riktig tråkdag. Skittrött & en dryg känsla i kroppen om att bli irriterad vilken sekund som helst. Uttråkad & less. Ut & sprang på fm, nästan 2 min snabbare än tidigare. Skjutsade upp A till Högbo vid lunch för de hade nå jobbgrejs, eller har fortfarande.
Sen har vi varit hemma. Kastat ut lite grejs på Tradera, satt upp en gardin som inte alls passade så nu är jag skitsur för det. Lagat mat i fler timmar som inte riktigt är min grej annars, men det blev en god köttfärspaj iaf.

Idag hade de afterwork i Gävle mina gamla vänner från registret, men jag kunde ju inte åka, tråk. Ibland är det så tråkigt att inte bara kunna dra iväg lite lätt nån timme hit och dit, utan att behöva planera ihjäl sig. Behöver ju inte va att jag ska längre än ner på stan. Idag skulle jag behövt åka till Coop, har fortfarande inte varit dit...bra där! Kommer va skitnöjd imorrn när det inte finns nå smör. Men det är ju så himla drygt att packa ihop hela cirkusen för att köpa ett litet smörpaket. Nä nu ska jag inte gnälla mer för då spårar det nog lätt ur, men sånt här mens-humör är jag på, så äre!

Hade iaf besök av Sandra igår, det var roligt & absolut inget jag tänker gnälla på!!!


Djuren på kudden står på en scen och spelar musik för publiken mittemot!


2 kommentarer:

T sa...

Nästa gång är du oxå med! :-)

Familjen A. sa...

Så fina ni är! =)

Och grattis i efterskott till lillamannen som börjar bli stor. =)

Kram Anna!