söndag 29 maj 2011

Mors dag

Grattis alla mammor på mors dag! Jag har varit en lite sämre dotter och bara ringt min mamma. Men jag tycker lika mycket om henner för det. Ebba var borta hela dagen, men när hon kom hem fick jag presenter av dem. Mina fina goa ungar!! Det är ju jag som ska vara glad att jag har dem ju!!
Kvällsmys i soffan
Har aldrig fått nåt sånt häe som en egen mugg som bara är min, jag är alldeles jätteglad för fina fina presenterna!! Å armbandet har Ebba gjort hos S&S, Vilmer fick också ett.


...och jag älskar er!!!

3 kommentarer:

Anso sa...

Å va fint hon har skrivit sötnosen. Hade turen att få ett besök av henne idag :-)

Helena sa...

Åh, vad fint kort :)

Levindas Värld sa...

Men åh va sött!! Grattis på din mamma-dag :-) Va mysigt det ser ut med kvällsmyset i soffan, goungar!

Javisst är dörrmattan jag köpt superduperfin! Den har ett väldigt bra pris också, 199:- på Madame Nyberg. Kanske nåt du kan köpa för presentkortet ditt? Kramis!