måndag 30 maj 2011

Ovana

Oh gäsp, jag är trötter. Men egentligen har kvällen bara börjat, barnen håller på att somna och jag ska fixa lite med gardiner. Snart. Blev ett extramoment idag när Ebba på nåt vis hade sönder ett glas i vardagsrummet, över den ruggiga mattan. Antar att den gömmer sig en del där. Alltid känns det som det är nåt när jag ska lägga själv...eh..fast det känns det ju som jag gör de flesta kvällarna. Så man kanske helt enkelt ska räkna med att det är så här.

I lördags var Ebbis och jag på loppis på Valhalla en liten sväng sen körde vi hem henne till S&S där hon skulle sova. Vilmer stannade kvar några timmar och vi var till Valbo och fixade lite presenter. Hämtade minsta trollet och åkte hem för att slöa och kolla fotboll. Men Virre ringde och undra om jag ville med ner på stan en sväng. Kände att det var ett sånt läge jag inte kunde tacka nej så jag cyklade hem till henne och drack lite vin och prata. Hade kunnat stanna där lika gärna, men de var ju rätt spännande att bege sig ner på stan å. Båda lika ovana på det. Men vi överlevde och hade en rolig kväll, Katja kom en stund å, sen gick hon in på LivingRoom, kände att det inte var nåt för oss så vi drog hemåt vid 1-tiden.

Idag har vi vart på BVC, sen stannade vi till och klippte av lite hår på lillfröken! Det är helt galet hur annorlunda hon kan se ut när hon blir klippt! Nu är det sommarfräscht i alla fall!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilken brud!!! Tjusigt!! //Sandra