onsdag 11 maj 2011

7 månader

I morgon, om inte alls så många timmar blir min allra finaste,bästaste,älskade lilla gosbäs 7 månader ♥
Det är helt galet tycker jag!! Så stor kille!! Å sån glad kille, han är nästan alltid glad!!

Jag håller på lär honom att pussas, viktigt! För övrigt är han rätt vild och har jämt glimten i ögat, så ska jag få en riktig busunge, ska jag minsann lära honom att mysa!!
Förresten, nu när han gillar välling fick han det i morse...så jag antar att jag har slutat amma nu!!

5 kommentarer:

Mormor sa...

Efter 10 olika försök fick jag i väg en kommentar, naturligtvis hamnade den på fel ställe, ha ha. Den finns under föregående inlägg

Anonym sa...

ohh.. då måste vi gå ut och ta en öl! genast! /AB

Helena sa...

Grattis på 7-månadersdagen goding!

Sanna sa...

Världsfin bild! =)

Levindas Värld sa...

Ja tänk va tiden går fort!! Bara susar förbi verkar det som :-) Han ser då verkligen ut som en blandning mellan ett riktigt bustroll samt världelns goaste charmtroll på den här bilden...hihi!! Så härlig bild!!! Måste få komma och leka och gosa nån dag med er :-)