fredag 6 maj 2011

Önskelistan

Det är ju så att lilla fröken snart fyller år.
Jag vet att åtminstone någon som har presentfunderingar läser här och därför har jag lagt en önskelista i bloggen. Titta till höger ------->

Hon har inte önskat sig så mycket själv och därför skriver jag lite grejer jag vet att hon vill ha.
Kläder har jag skrivit och då behöver hon verkligen ALLT!! Byxor & shorts, leggins, klänningar osv osv.
Leksaker har hon inte fått nytt sen i julas så det behövs.

Alltså, i år, inga stora dyra saker utan helst gärna enkla småpaket.

Är något struket är det någon som tänkt sig köpa det.

Jaja, kan tyckas konstigt med ett sånt här inlägg men för min del känns det enkelt, jag hänvisar hit!!

5 kommentarer:

Helena sa...

Åh, toppen! Ska hon ha kalas på sin dag, eller någon annan dag..?

Helena sa...

Åh, typiskt att jag kommer byta schema from nästan vecka. Så min tidiga 14-torsdag är utbytt till 17:45... Men på freda'n efter slutar jag 14:30, annars kanske vi kan komma till helgen då..?

Fröken Lovisa sa...

Andreas jobbar natthelg så det blir nog inget kalasande på helgen tror jag, men som sagt vi har inte riktigt pratat igenom detta så!! Fre är nog bättre!

Helena sa...

Vi kan ju höras av närmare om 1månad :)

Emmy sa...

Vad bra med en önskelista :)Den nionde har jag skolavslutning..HÄR BORTA...men vi kanske får dyka upp en annan dag, fredagen kanske?